در دیداری که سجادی پور فرماندار میبد به همراه بخشدار و شهرداربفروئیه و شهردار میبد با محجوب مدیرعامل آب منطقه ایی استان داشتند؛  مشکل تامین آب پهنه دام سبک بفروئیه و جداسازی آب فضای سبز دو شهر میبد و بفروئیه از آب شرب با صدور دستور و مجوز حفر چاه و امکان جایگزینی چاه در مناطق مختلف رفع شد .
فرماندار میبد گفت : خوشبختانه در این دیدار مجوز حفر چاه با 73 هزار مترمکعب برای تامین آب پهنه دام بفرئیه گرفته شد که امیدواریم هرچه زودتر با حفر چاه،  مشکل آب دامداری بروئیه مرتفع شود . 
سجادی پور افزود : موضوع دوم جداسازی آب فضای سبز دو شهر بفروئیه و میبد از آب شرب است که با توجه به اینکه بروئیه در این زمینه مصوبه داشت ؛ قرار شد؛ مجوز برداشت 45هزار مترمکعب آب داده شود و موافقت شد بخشی از آب هم برای پارک جنگلی بفروئیه که به میزان 25 مترمکعب در شبانه روز است اختصاص یابد .
وی خاطرنشان کرد : موضوع جداسازی آب فضای سبز از شرب در شهر میبد هم قرار شد با توجه به جمع بندی شهرداری که داشتند حجم آب را صورت جلسه و براساس مقداری که شهرداری و آبفای شهرستان به توافق برسد چاه جداگانه ایی را درنظر بگیرند . 
سجادی پور گفت : تامین آب پارک شهید فتوحی واقع در کنارگذر غربی به میزان 25 مترمکعب در شبانه روز قرار شد در قالب مجتمع بین راهی تامین شود .
فرماندار میبد افزود : تامین آب فضای سبز پارک ها به ویژه پارک کوهستان میبد که 600 هکتار در مجاورت روستای اشنیز پایین قرار دارد هم مقرر شد با تشخیصی که داده می شود از جابه جایی چاه ها که امکان انتقال دارد تامین شود .