لزوم بهره گیری از مکانیزم های مختلف برای پاسخگویی مستمر به دغدغه های مردم

استاندار یزد با بیان اینکه ارتباط با مردم و پاسخگویی به دغدغه‌های آنها، تنها با تکیه به سامانه سامد و در این بازه زمانی محدود ممکن نیست، عنوان کرد: باید از مکانیزم های مختلف برای ارتباط شهروندان بهره بگیریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» پس از پاسخگویی به مردم از طریق سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت)  و در جریان مصاحبه با صدا و سیما با بیان اینکه ارتباط با مردم و پاسخگویی به دغدغه‌های آنها، تنها با تکیه به سامانه سامد و در این بازه زمانی محدود ممکن نیست، افزود: باید از مکانیزم های مختلف برای ارتباط شهروندان بهره بگیریم.
وی افزود: مکانیزهایی همچون دیدار های عمومی، ارتباط از طریق روابط عمومی دستگاه ها و همچنین فعالیت و پاسخگویی مسئولین در فضای مجازی از جمله این موارد هستند.
دکتر طالبی با اشاره به اهمیت ارتباط مستقیم مسئولین با مردم، عنوان کرد: شنیدن سخنان مردم کمک بسیاری به مدیران برای آشنایی با دغدغه ها و مشکلات شهروندان می‌کند و موجب می شود مدیران به عمق چالش های مردم پی برده و با استفاده از این اطلاعات، موفق به حل بهتر مشکلات شوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات