با بازدید سرزده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛

ارزیابی عملکرد ستاد صیانت استان آغاز شد

با ‌بازدید سرزده جانشین، دبیر، کارشناسان و بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان در دو دستگاه اجرایی، بازرسی‌های مشترک از دستگاه‌های اداری استان یزد آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ‌استانداری، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کارشناسان و بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان از اداره کل ثبت احوال و سازمان تأمین اجتماعی یزد بازدید کردند.
در این بازدید، تیمی متشکل از معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، اداره کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر ستاد صیانت، اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و کارشناسان و بازرسان ستاد صیانت با هدف بررسی وضعیت رضایت مندی مردم از نحوه خدمت‌رسانی به شهروندان و ارباب‌رجوعان در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان اداره کل ثبت احوال و سازمان تامین اجتماعی حاضر شدند.
همچنین در این بازدیدها مسئولان ستاد صیانت در جریان اقدامات انجام شده در خصوص میز خدمت حضوری، بهبود انجام کار، اصلاح فرآیندها و روند الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌ها قرار گرفتند و در راستای نظرسنجی از ارباب رجوعان، شنوای گفته‌های آنان شدند.
گفتنی است با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در راستای اجرای توافق‌نامه وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه برای انجام بازرسی‌های مشترک از دستگاه‌های اداری و در راستای رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری این بازرسی‌ها به طور سرزده در حال انجام است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات