رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

امانتدار رأی و اعتماد مردم هستیم

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: ما خود را مکلف می‌داند که امانت‌دار آرا و نظرات مردم باشیم و بدون جانب‌داری از آرا مردم صیانت و حفاظت کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در جلسه هیئت بازرسی انتخابات شهرستان اردکان اظهار کرد: تجربه و تاریخ نشان داده که مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشورشان و به‌خصوص انتخابات، همیشه جلو و پیش‌گام بوده‌اند و این وظیفه ما مسئولین است که زیر ساخت و مقدمات برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی، مشارکتی، سالم و با امنیت را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: دشمن با اصل نظام و قانون اساسی ما مخالف است و هر روز بهانه‌ای را برای انتخابات در هر دوره مطرح می‌کنند و با تمام قوا سعی بر تحت‌تأثیر قراردادن مشارکت مردم دارد که بهترین گزینه برای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان، حضور پرشور و آگاهانه مردم است.
 رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی سعی در دلسرد کردن مردم از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دارند و این وظیفه هر شخص و ارگان انقلابی است که در این جنگ نرم باقدرت حضور یابد و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.
شاه‌حسینی انتخابات امسال را دارای اهمیت بسیار زیادی دانست و ادامه داد: "بازرسی انتخابات" رسالت بسیار جدی، سنگین و خطیری است و در این راستا بازرسان باید در هر جایگاهی بی‌طرف بوده و فقط وظایف قانونی خود را انجام دهند.
وی  با تأکید بر پرهیز بازرسان از جانب‌داری در انتخابات، تصریح کرد: تمرکز ما باید بر اجرای قانون رعایت اصل بی‌طرفی باشد.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد بازرسان انتخابات را به‌عنوان چشم بینای وزارت کشور اشاره کرد و گفت: بازرسان انتخابات نقش قابل‌توجهی در تضمین امنیت انتخابات دارند و در واقع از سوی دولت و به‌عنوان نمایندگان مردم بر انتخابات نظارت و بازرسی می‌کنند.
شاه‌حسینی افزود: باید در بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی تعامل مطلوبی در راستای برگزاری فرایندهای انتخابات شکل بگیرد تا از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای تحقق عینی راهبردهای چهارگانه مدنظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت استفاده نموده که به حمدالله تاکنون در این راستا تدابیر و تمهیدات خوبی اتخاذ شده است.

لازم به ذکر است، این جلسه با حضور رئیس سازمان صمت استان، اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان اردکان و دیگر مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات