دبیر ستاد انتخابات استان تاکید کرد:

امنیت و سلامت انتخابات همراه با حضور حداکثری مردم مهم‌ترین مولفه انتخابات ‌مجلس

سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری ‌استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان یزد مهم‌ترین مولفه برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را امنیت و سلامت انتخابات همراه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه شنبه ۲۶ آذرماه "محمدعلی شاه‌حسینی" سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان بافق، رویکرد وزارت کشور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را امنیت و سلامت انتخابات همراه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی عنوان کرد.
شاه حسینی با اشاره به اهمیت و نقش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: همه موظف هستیم تا شرایط را برای حضور حداکثری و بالا بردن مشارکت مردم در پای صندوق های رای، فراهم کنیم.
دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به جلسات هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه ‌استان، ‌ادامه داد: امروز ۲۶ آذر ماه آخرین روز تشکیل جلسات هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه با حضور نماینده هیأت نظارت به منظور جمع بندی و تنظیم صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان و اعلام آن به هیأت‌ نظارت استان و ستاد انتخابات کشور می‌باشد.
سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با اشاره به ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ‌افزود: در راستای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تمامی امکانات نهادها و ادارات استان برای برگزاری انتخابات باشکوه همراه با حضور حداکثری مردم، بسیج شود.
شاه حسینی به برنامه زمان‌بندی انتخابات اشاره و ‌خاطرنشان کرد: در استان در بحث زمان‌بندی طبق برنامه پیش می‌رویم و از این بابت مشکلی در ستاد انتخابات استان وجود ندارد.
دبیر ستاد انتخابات استان در پایان سخنان خود گفت: برای این دوره از انتخابات در استان یزد در مجموع چهار حوزه انتخابیه ۲۳۹ نفر داوطلب ثبت نام خود را نهایی کرده اند که از این تعداد تاکنون ۱۴ نفر انصراف خود را از داوطلبی اعلام داشته اند.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات