رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد:

بازرسان انتخابات باید اشراف کامل به قوانین انتخابات داشته باشند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد در سومین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان گفت: بازرسان انتخابات باید اشراف کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی با تأکید بر اینکه اعضای هیئت بازرسی به‌عنوان ناظران حسن اجرای قانون در روند برگزاری انتخابات، مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، ادامه داد: آشنایی اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان با دستورالعمل‌های انتخابات مهم است و بازرسان انتخابات باید اشراف کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان یزد ادامه داد: باید تلاش کنیم با محور قراردادن قانون، انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت حداکثری مردم در استان برگزار کنیم.
وی افزود: پاسخگویی و توجه به مطالبات مردم بهترین تبلیغ و ایجاد انگیزه و اعتماد آفرینی و سبب حضور حداکثری در انتخابات است و در این راستا ضمن حضور در جلسات شهرستانی آمادگی برگزاری جلسات حوزه اقتصادی را داریم تا دغدغه‌ها و مشکلات این حوزه نیز پیگیری شود.
در این جلسه دیگر اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان اعم از سید حسن سالاری «دبیر هیئت  بازرسی انتخابات استان» مهدی تقوایی «عضو هیئت بازرسی انتخابات استان» مسلم فلاح زاده «عضو هیئت بازرسی انتخابات استان» محمدحسین طالبی «عضو هیئت بازرسی انتخابات استان» کاظم درند «مسئول دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات»، گزارشی از اقدامات انجام‌یافته خود را ارائه کردند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات