عملکرد مؤثر هیئت بازرسی انتخابات استان در مشارکت حداکثری

دبیر هیئت بازرسی انتخابات یزد در ششمین جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان  گفت: فعالیت‌های هیئت بازرسی انتخابات در کلیه شهرستان‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مشارکت حداکثری عملی شود.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان ضمن تأکید مجدد موضوع مشارکت حداکثری و سایر مولفه‌های مورد قبول مقام معظم رهبری در انتخابات، اظهار کرد: فعالیت‌های هیئت بازرسی انتخابات در کلیه شهرستان‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که مشارکت حداکثری عملی شود.
 سالاری گفت:  باید تلاش کرد که کلیه مردم رأی خود را به‌عنوان یک حق‌الناس بر گردن مسئولان استان ببینند و رأی خود را در صندوق انداخته که با این رأی افراد صالح و انقلابی انتخاب به مجلس راه یابند.

 وی ادامه داد: فعالیت هیئت‌های بازرسی انتخابات در شهرستان‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که پاسخگوی سؤالات و درخواست‌های مردم و کاندیداها باشند.
در ادامه این جلسه آقای صابری مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری یزد فرایند برگزاری انتخابات پیشرو را تشریح و پاسخگوئی سؤالات اعضاء هیئت بازرسی انتخابات استان بوده و قول مساعد داد تا زمان باقیمانده به انتخابات اکثر مشکلات و دغدغه مسئولین در خصوص برگزاری انتخابات در کلیه نقاط استان به‌صورت آنلاین مرتفع گردد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات