کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم برگزار شد

جلسۀ کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در دستگاه‌های تابعۀ استانداری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، در دستگاه‌های تابعۀ استانداری، 18 اردیبهشت باهدف استقرار نظام مدیریت عملکرد در استانداری و فرمانداری و بخشداری‌ها و نیز هم‌اندیشی در خصوص انجام بهینه و بهتر وظایف کمیته و عملی شدن مواد 17 گانه طرح تکریم ارباب‌رجوع در سطح استانداری و واحدهای تابعه برگزار شد.
در این جلسه وظایف هر یک از واحدهای ذی‌ربط مشخص و مقرر شد ضمن به‌روز کردن اقدامات موردنظر، آمادگی لازم برای ارزیابی و اجرای مواد 17 گانه فراهم شود.
گفتنی است مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری، رئیس این کمیته، کارشناس این دفتر دبیر این کمیته و اعضای آن مدیرکل حوزۀ استاندار، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل حراست استانداری، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل استانداری و دبیر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات