مدیرکل بازرسی استانداری یزد مطرح کرد؛

گلایه‌مندی مردم از هزینه بالای درمان

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد از بیمارستان حضرت سیدالشهدا به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، سید حسن سالاری همراه با تیم تخصصی متشکل از مدیران و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی،  بیمه سلامت، مدیر درمان تأمین اجتماعی و سازمان نظام‌پزشکی استان یزد از بیمارستان حضرت سیدالشهدا به‌صورت سرزده بازدید کردند.

در ادامه از کلیه بخش های بیمارستان اعم از NICU، داخلی، اعصاب و روان، آزمایشگاه، داروخانه، اداری و ... به مدت 3 ساعت بازدید و راهنمایی و راهکارهای مطلوبی جهت ارتقاء و کیفیت درمان ارائه شد.
مدیرکل بازرسی استانداری یزد در جریان بازدید خود از بیمارستان حضرت سیدالشهدا با پزشکان، پرسنل و پرستاران و همچنین مردم گفت‌وگو کرد و از روند خدمات‌رسانی به شهروندان اطلاع پیدا کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: از مهم‌ترین گلایه‌مندی‌های مردم می‌توان به هزینه‌های بالای درمان و ناهماهنگی بین پزشکان و بیمارستان به جهت عمل جراحی اشاره کرد که طبق فرمایش رهبری بیماران جز درمان نباید دغدغه دیگری نداشته باشند و باید پرداخت هزینه‌های بالا از جیب مردم کاهش یابد.

سالاری افزود: یکی از وظایف مهم دفاتر بازرسی و دستورالعمل‌های ابلاغی، بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی، مراکز خدمات‌رسانی و درمانی ذکر شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری یزد در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر میرشمسی به بررسی نقاط قوت و ضعف موجود بیمارستان پرداخته و از مسئولان بیمارستان خواست حتی‌الامکان دراسرع‌وقت نقاطی که نیاز به بهبود دارد را برطرف نمایند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات